Totaal aantal pageviews

zaterdag 13 april 2013

Oei, de berg die in de woonkamer staat komt niet erg overeen met de ruimte in de auto..dat wordt dus ontzettend puzzelen vandaag en desnoods maar dozen open maken en alles wat toch niet persee mee hoeft naar zolder brengen.

Onze laatste dag hier begint met een kater. Gisteren was mijn vader jarig, erg gezellig, en daarna ben ik met mijn 2 zonen nog even naar het buurtcafe gegaan, tja, de laatste keer he, iedereeen gedag gezegd en dat leverde toch telkens weer een drankje op.  En ik had mij nog wel zo voorgenomen om na de verjaardag de zolderkamer in te richten, daar is het dus niet van gekomen.

Vandaag een drukke dag dus!  Om half 6 gaan we onze kippen halen bij de fokker in Oostzaan, erg spannend, voor die tijd MOET de auto gepakt zijn en het huis leeg en als ik zo rondkijk krijg ik het al benauwd, dat gaat nooit lukken! Gelukkig werd ik wel om 7 uur wakker dus de dag is lang.

Waar we in elk geval erg blij van worden is de weersvoorspelling  voor Polány: vanaf maandag 20 tot 27 graden gedurende de komende maand, pff daar zijn we wel aan toe, dat wordt verbranden!  Ik loop al maanden op mijn schapenwollen laarzen in Nederland, van die oncharmante boots die ik eigenlijk alleen maar aan heb als het koud is, maar dat is het dus al maanden. Mijn voeten zijn al haast aan het vergaan en verrimpelen, oh wat hebben die zin in lucht en zonlicht, dat wordt zoeken naar mijn sandalen in de berg met dozen als we aankomen.

San heeft ook eindelijk door dat we gaan verhuizen, ja een beetje laat, ik ben al 6 maanden bezig, maar vandaag is hij ook opeens aan het inpakken geslagen, tja beter laat dan nooit :-)

Nou dit is voorlopig mijn laatste post, ik weet niet wanneer we internet hebben dus hier moeten jullie het mee doen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten